تشکر از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس  

امام جمعه شهر چمران گفت: از حضور پرشور و با صلابت مردم غیور چمران و بعثت و روستا‌های غیور جراحی در راهپیمایی روز قدس تشکر و قدردانی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت‌الاسلام سید منتصر هاشمی، امام جمعه شهر چمران بیان داشت: ملت ایران هرساله آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس با دهان روزه در هوای گرم تابستان برای دفاع از یک آرمان دینی خود به خیابان‌ها می‌آیند. این نشان از سطح بالای ایمان و استقامت و بصیرت مردم دارد.

وی افزود: روز قدس به نماد روز مبارزه با سلطه جهانی و هر ظالم و مستکبر تبدیل شده است و می‌بینیم آمریکایی که خانه عنکبوتی خود را آنجا ساخته همانند رژیم صهیونیستی از این روز جهانی می‌ترسد و ناراحت است.

  حجت‌الاسلام هاشمی بیان داشت: قدم‌ها و گام‌های ملت ایران اسلامی همراه آزادی‌خواهان جهان که امروز بپا خواستند، آزادی قدس شریف و اضمحلال و نابودی جرثومه فساد رژیم جعلی صهیونیستی را نزدیک ساخته و در آینده نزدیک شاهد این نابودی خواهیم بود.

امام جمعه شهر چمران عنوان کرد: علاوه بر ملت ایران ، حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن چند روز پیش برای مبارزه با این رژیم سفاک اعلام آمادگی کرده‌اند که نشانه این است، جهان امروز برای محو و نابودی این غده سرطانی مصمم‌تر از دیروز است.

وی گفت:مقام معظم رهبری فرموده بودند نمی‌شود ایران هم در حبس هسته‌ای باشد هم در تحریم‌های هسته‌ای. 3 سال از توافق هسته‌ای می‌گذرد و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و برعکس تشدید تحریم‌ها علیه نهاد و شخصیت‌های ایرانی ادامه دارد.

هاشمی اظهار کرد: اقدامات و برخوردهای آمریکا و اروپا مسئولان و ملت را برای اتکاء به کشور خود و مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکا و اروپا مصمم‌تر و متحدتر خواهد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.